Wednesday, February 2, 2011

50 Random Questions Tag

  1. Where were you 3 hours ago?- Tutoring!
  2. Who are you in love with?- My boyfriend :)
  3. Have you ever eaten a crayon?- I'd assume so...I was a weird kid
  4. Is there anything pink within 10 feet of you?- My ipod!
  5. When is the last time you went to the mall?- a few weeks ago
  6. Are you wearing socks right now?- nope
  7. Does your family have a car worth over $2,000?- Yes
  8. When was the last time you drove out of town?- Today, my tutor is in the down over, as is school
  9. Have you been to the movies in the last 5 days?- Nope
  10. Are you hot?- Funny you should ask, I have a fever!
  11. What was the last thing you had to drink?- Tea
  12. What are you wearing right now?- Aerie sweat pants and an AA hoodie
  13. Do you wash your car or let the car wash do it?- I don't have a car
  14. Last food that you ate?- Sooooup :)
  15. Where were you last week at this time?- At home
  16. Have you bought any clothing items in the last week?- Nope!
  17. When is the last time you ran?- Uh....never? Lol
  18. What's the last sporting event you watched?- Uh....none? Hahha
  19. What is your favorite animal?- Narwal!
  20. Your dream vacation?- Santorini with my bffs
  21. Last person's house you were in?- Noosh's
  22. Worst injury you've ever had? Hmmm prob cracked tailbone
  23. Have you been in love?- Yes :)
  24. Do you miss anyone right now?- Yep
  25. Last play you saw?- That I wasn't in? Oh gosh...uhhh I saw the freshman show last semester
  26. What is your secret weapon to lure in the opposite sex?- Double chins :D)))
  27. What are your plans for tonight?- Sleeeep :)
  28. Who is the last person you sent a MySpace message or comment?- Prob my 8th grade boyfriend...lol
  29. Next trip you are going to take?- Tahoe!!
  30. Ever go to camp?- Fuck yeah! Drama camp FTW!
  31. Were you an honor roll student in school?- Nope, at our school you have to play a sport to be qualified. LAME
  32. What do you want to know about the future?- If I'll be happy
  33. Are you wearing any perfume or cologne?- B&B Secret Wonderland
  34. Are you due sometime this year for a doctor's visit?- When am I NOT at the Dr...lol
  35. Where is your best friend?- Syd is in bed sick too, jake is at home on the phone with me. Lol
  36. How is your best friend?- Syd is sick, and Jake is angry that we're both sick and he's gonna be at school alone, lol
  37. Do you have a tan?- Surprisingly yes, just my body though
  38. What are you listening to right now?- Nada
  39. Do you collect anything?- Makeup
  40. Who is the biggest gossiper you know?- B
  41. Last time you got stopped by a cop or pulled over?- Last friday night....lawl
  42. Have you ever drank your soda from a straw?- I don't drink soda
  43. What does your last text message say?- "WHAT THE FUCK AM I SUPPOSED TO DO"- Jake
  44. Do you like hot sauce?- yesssss
  45. Last time you took a shower?- this morning
  46. Do you need to do laundry?- Nope
  47. What is your heritage?- Mostly dutch, and a lil' irish
  48. Are you someone's best friend?- Yessum
  49. Are you rich?- By some people's standards yes, by others, no.
  50. What were you doing at 12AM last night?- Uhhh sleeping...hahaha

56 comments :

  1. This is awesome, your so funny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. WE HAVE THE SAME NAME & IT'S SPELLED THE SAME. WADDUP SISTA FROM ANOTHER MISTA. :'D ♡

      Delete
    2. I too have the awesome name Meghan. Rock on my friends, rock on.

      Delete


    3. Vương Lâm ngẩng đầu nhìn lên bầu trời.

      -Việc quan trọng nhất bây giờ là phải khôi phục lại thân thể! Ngưng luyện cơ thể cũng không phải chuyện những tu sĩ bình thường có thể làm được, phương diện này liên quan đến Cổ Thần Quyết!

      Vẻ trầm ngâm trong mắt Vương Lâm lại càng nồng đậm.

      Năm xưa thân thể hắn đã từng tan vỡ một lần, phải dùng pháp thuật Cổ Thần Quyết mới có thể khôi phục trở lại.

      -Cổ Thần Quyết vẫn do bản tôn tu luyện, nhưng mượn một vài bí thuật trong Cổ Thần Quyết để khôi phục lại cơ thể là chuyện ta có thể làm được!
      dong tam
      game mu
      cho thuê phòng trọ
      cho thuê phòng trọ
      nhạc sàn cực mạnh
      1900 6516 tổng đài tư vấn luật miễn phí
      văn phòng luật
      số điện thoại tư vấn luật
      thành lập công ty

      Trong mắt Vương Lâm lộ ra một tia quyết đoán, hắn dang rộng hai tay bắt những đạo ấn quyết kỳ dị, ấn quyết này đến từ trong ký ức của Cổ Thần Đồ Ti.

      Đột nhiên một luồng khí tức tang thương từ trên những ấn quyết trên hai tay Vương Lâm tỏa ra bao phủ khắp trời đất. Trong luồng khí tức này có một đạo lôi uy dung nhập vào.

      Hai tay Vương Lâm chậm rãi đặt ở hai bên trái phải trên mặt đất, trong miệng hắn truyền

      Delete
  2. why do u have to freaking write bad words thats terrible what kind of dummy are you? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know right, but I kinda don't care, I just came here to get the questions so i can make my youtube video now.

      Delete
    2. Wait wow how do u do this i kinda wanna c: and i wanna be a youtuber but im only 14 :p ooh whsts your namr on youtube i will subscribe:)

      Delete
    3. Im doing it for YouTube to!!!

      Delete
  3. Replies
    1. and her bf is 8th grader ?

      Delete
    2. She means her boyfriend when she was 8th year.

      Delete
  4. You shouldn't be swearing

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree you shouldn't be swearing but I don't really mind it.:)

      Delete
    2. Because it is bad and little kids read these comments

      Delete
  5. cool but i dont think u should be swearing

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. You should not say stuff like that. That proves that u are immature

      Delete
  7. I don't swear but If u don't like her swearing than u don't have to read it

    ReplyDelete
    Replies
    1. WELL YOU JUST TOLD US OFF! GO TAKE A WALK TO THE BEACH!

      Delete
    2. Cool questions

      Delete
  8. dfukjsrdfhgvrdskmgnhur eufdkgjhreytgrehufj yugfrhufejkdhrf
    gfeifh///djfhjkehj

    ReplyDelete
  9. I didnt even know she cursed because wanna know why? because I didnt read it i just read the questions for MY YOUTUBE VIDEO

    ReplyDelete
  10. Hey, great blog. Love the random questions...I do those all the time in my blog. LOL it's weird because I just saw one of your Youtube vids yesterday and then all of sudden I'm seeing you EVERYWHERE haha...well anyways, please check out my blog. :3

    www.mylyfe-jess.blogspot.com

    ~Jess

    ReplyDelete
    Replies
    1. what if I don't want to check out ur blogs?! huhhhhh!

      Delete
    2. Then you don't have to look at them! But I think your blog is wonderful! Keep up the good work Jess. Do what you do best. :) :) :) :)

      Delete
    3. And as for Meghan I hope your reading this! You young lady should think about what kind of language you use! Take this into your mind as good advice!

      Delete
  11. Hey, thanks for the great post. I hope you don't mind me linking this post on my own post. I just want an example of the 50 Random Questions Tag. Thankyou!

    ReplyDelete
  12. well good thanx its on my youtube channel <3

    ReplyDelete
  13. You are so conceited. Like shut up.

    ReplyDelete
  14. Ok guys if u gonna rite something let it be good or else don't right at all if she wanna cuss let her and it not her mom or dad to be saying " you young lady should be watching your language" it's her post right not your s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yuuuuuuu ssooo dddddeeeeaaaaddd...
      ............not just kidding

      Delete
  15. Cool I wish I had a boyfriend

    ReplyDelete
  16. Really funny... I enjoyed it!

    ReplyDelete
  17. love your youtube channel meghan! You are one of THE most down to earth beauty gurus :* x
    ~suprxya.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Everyone if u can't be nice do not say anything bc it can hurt someone's feelings

    ReplyDelete
  19. Why does everyone care so much if she swears? I knew all of the bad words by the time I was nine (thank you bus rides!) and most people know them before then. Besides, it doesn't take away from her writing and Rosette seems fabulously amazing! Will be using these questions on my own channel :3 <3

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. I was laughing at the comments. People still get so butthurt about swearing and its 2016. I was in 3rd grade and all my friends and I would see how many swear words we could say at the bus stop before we got picked up in the morning. Like, if your that worried a couple swear words on the internet will affect your kids then you should probably put them in a bubble, keep them under your supervision 24/7 and keep them away from the internet all together. ;)

    Love your work Meghan! Maybe someday in the future when I have more subscribers we can do a collab, I have some really awesome ideas.
    www.youtube.com/c/kimberstarlette

    ReplyDelete
  22. I am going to make a youtube video on these quotations

    ReplyDelete
  23. i have a question will u do real questions asking ur age and ur real life not stupid questions like this

    ReplyDelete